Resumo da reunión mantida xoves 3 de setembro por parte dos membros da xunta directiva da nosa ANPA coa dirección do centro escolar e as dúas representantes de pais.
PUNTOS IMPORTANTES:
1.- Moi importante, por parte dos nais/pais/titores: é a nosa responsabilidade antes de saír das casas de mirarlles a febre ( nunca +37), non deben ter tos nin mocos.
2.- Os nenos deben levar ao cole sempre unha máscara posta. As máscaras deben levar o nome do neno/a (con rotulador permanente, por exemplo, é obrigatoria a partir de 1º de primaria) e outra de reposto (nun sobre, bolsiña de tea...). A maiores deben levar un sobre de papel ou carteira para depositar a que están a utilizar para deixar durante as comidas (nunca plástico polos xermes), e unha botella de auga suficiente para o día, ou dúas, xa que no cole non se pode encher de novo; tamén dispoñer de panos de papel.
3.- Haberá dúas zonas para o acceso ao centro dos nenos/as:
a) para os transportados (zona principal, onde se estaba a acceder normalmente).
b) para os que veñan cos adultos en coche ou ben andando ( zona localizada ao lado da entrada do aparcadoiro dos profesores, unha porta nova). Debemos intentar que nesta zona non se concentren moitos nenos/as e pais/nais para manter os protocolos de distancia (esta porta só se abrirá uns 5-10 minutos antes de tocar o timbre e os pais/nais non poderemos acceder ao centro).
4.- Nas aulas vaise establecer a distancia de 1.5 metros entre pupitres. Estará sinalizado e terase que traer da casa unha segunda mochila ou carteira para deixar no cole durante todo o curso para depositar nela o material necesario para as clases e os libros que non levemos para a casa (no se van a utilizar os estantes como era costume para almacenar o material).
5.-Saídas ao patio:
De momento contémplanse dous escenarios:
Que os grupos sexan por clase e co seu titor cunha area marcada no patio ou ben que sexa por ciclos (por exemplo 1º e 2º de primaria), no que haberá un profesor e unha zona no patio.
6.- Comedor:
Aínda se están a valorar todas as circunstancias; ou ben coma no patio por grupos ou por ciclos (iso si, o alumnado non van a servir nin recoller en ningún caso).
Intentaranse facer varias entradas dependendo dos ciclos infantil, primeiro e despois primaria e por último a ESO.
AQUÍ PODE HABER AÍNDA CAMBIOS
7.- SOLICITANNOS DESDE O CENTRO QUE DEBIDO AO EXTRAORDINARIO DA SITUACIÓN E COMO MEDIDA DE ANTICIPACIÓN, DESCARGUEMOS TODOS/AS O TOOKAAP, ABALAR E ACTUALICEMOS OS DATOS TANTO DE CORREO ELECTRÓNICO COMO DE TELÉFONO NO CENTRO .
Neste novo contexto tamén dicirvos que non haberá titorías presenciais. Aínda se está a ver como se van a facer xa que non se pode acceder o centro (exceptuando casos por algún motivo especial).
Para calquera dúbida ou aclaración, estamos á vosa disposición.